Тест: нкт тест 2022-2023
Список вопросов
1. Сабақты зерттеу Lesson Study үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі кезеңі? |
|
1) Сапа мониторингі | |
2) Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы | |
3) Келесі сабақты топпен бірге жоспарлау | |
2. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік? |
|
1) Әрбір шәкірттің жауабын зейін қойып тыңдау | |
2) Әрбір шәкірттің жауабын кретерийге сәйкестендіру | |
3) Әрбір шәкірттің сабаққа дайындалудың өзара байланысты кезеңі | |
3. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың "қара жәшік" метафорасы қолданылған. осы метафораның негізгі идеясы? |
|
1) Оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау | |
2) Оқушылардың өзін - өзі бағалауын дамыту | |
3) Сыныптағы диалогтық оқытудың мәні | |
4. Білім саласының басшыларына инновацияны енгізу кезінде негізгі басымдық берген жағдайда кедергі келтіретін мәселе |
|
1) Неге өзгеріс қажет | |
2) Қалай өзгерту қажет | |
3) нені өзгерту керек | |
5. Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне сәйкес метатану әдістерін игерген оқушылар? |
|
1) Тез және жылдам ойлайды | |
2) Мұғаліммен тең әрекеттесед | |
3) Өз білімін көтереді | |
6. Брунердің "Көпіршелер туғызу" метаформасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі |
|
1) Оқудың дамудың түрлі деңгейдегі қолдауы | |
2) Баланың оқу әркеттерін бақылауы | |
3) Оқу әркеттерін бақылауы, жауап беруі | |
7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері |
|
1) Теория мен практиканың бірлігі | |
2) Адамдарға құрмет сезімін дамыту | |
3) Сыныптан тыс жұмысқа баулу | |
8. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі? |
|
1) есте сақтау және білім | |
2) ойлау қабілетінің жылдамдығы | |
3) икемдік | |
9. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану БЛУМ таксономиясы қай қадамына сәйкес? |
|
1) Пайдалану | |
2) Қолдану | |
3) Түсіндіру | |
10. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы? |
|
1) Қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады | |
2) Жоспарлауға көп уақыт жұмсайды | |
3) Басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған | |
11. Оқуды бағалауды, оқу үшін бағалауға ауыстырылуы шартын көрсетіңіз? |
|
1) Бағалауды өзгерту | |
2) Бағалау сипатын өзгерту | |
3) Оқуды бағалау | |
12. Адамгершілік, еңбек, ақыл ой, физикалық тәрбие - бұл |
|
1) Тәрбие жүйесі | |
2) Тәрбие құралы | |
3) Тәрбиенің бағыты | |
13. Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі? |
|
1) демократиялы | |
2) көпқырлы | |
3) әмбебапты | |
14. Оқушылардың оқу мақсатын ұғыну, өз жұмысын жоспарлап, ұйымдастыру, өзін - өзі тексеру, білімге деген құштарлық таныту және мәселе қойып оны таба білу қай принцип бойынша жүзеге асырылады? |
|
1) Саналық | |
2) Бірізділік | |
3) Саналылық пен бірізділік | |
15. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі? |
|
1) Сабақты түсіндіру | |
2) Сабақты зерттеу | |
3) Сабақты бағалау | |
16. Баланы өз ықьиярымен оқыту-бұл |
|
1) Педагогикалық жаңашылықтың идеясы | |
2) Тәрбиелеу | |
3) Мақтау, мадақтау |